Ohhh happy day...

Jäklar vad livet leker nu. Har funderat en del det sista och kommit fram till att detta nog är ett av de bättre åren i mitt liv. Minns inte sist jag hunnit med så mycket och haft så kul. Jag menar det enda som kunde ha varit bättre är sveriges resultat i OS och Fotbolls-EM. Och det är ju ändå parametrar som jag inte kunde gjort något åt.
 Det bästa med hela den här historien är att det bara kommer att bli bättre. På måndag börjar skolan med nya vänner, sysslor och tentor. Såklart kommer det bli tufft, men det känns som om jag äntligen kommer att läsa ett ämne som jag är är intresserad av. Dessutom kommer jag kanske att köpa en lägenhet i nästa vecka. En etta i västra frölunda stor som en mindre fotbollsplan. En ganska så mycket mindre fotbollsplan tyvärr. Men det är lite charmigt när lägenheter är små tycker jag! 

 I övrigt har jag hunnit med att träffa dave, dammi, mike och pyssling en del i veckan. Även det har varit kul och jag tror att det har en stor del i att jag blivit så sugen på egen lägenhet. Nu i fredags lagade vi till exempel egen thaimat. Det skall dock sägas att jag inte kunde bistå med så stora matlagningskunskaper. Fick till exempel vara med i en truth or dare där pyssling(äv. kallad Currykvinnan) skulle halsa en hel kopp av min currysås. Till allas förvåning klarade hon det under tidsgränsen 30 sekunder. Och det måste ju ändå betyda att den inte var helt vidrig...det är iallafall vad jag intalar mig själv.
  

 Ha en bra dag. Det har jag!


"Haddaway - What is love"  Caaaaatwoman i hope you are reading this!
                                                    

Kommentarer
Postat av: Catwoman

Catwoman läser detta!!!!

2008-08-31 @ 12:43:30
URL: http://absoluutsofie.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0