Vad...

Helt i brist på fantasi kom jag inte på någon möjlig titel till dagens inlägg. Låter kanske inte allför lovande när man skall skriva ett blogginlägg, men jag tänker försöka trots denna tidiga motgång!

 För att knyta an till mitt förra inlägg kan jag erkänna att jag redan, i stort sett, lyssnat sönder på Veronica Maggios låtar. Men det är nog sån jag är...Lite som ett barn som inte kan göra någonting med måtta. Om jag hittar en bra låt så lyssnar jag sönder den. Får jag en godispåse så äter jag upp den. Hittar jag en bra bok så läser jag ut den direkt. :(

 I övrigt så har jag varit och sett nya batmanfilmen. Jag kan ju direkt säga att ni som inte går och ser den på bio snarast är idioter. För det är den bästa filmupplevelse jag fått sedan Sagan om ringen filmerna. Och på många sätt var denna tillochmed bättre än dem. Jag överväger faktiskt att gå och se den igen på bio. Thats how good it is!

 Jag var på fest hos pysslings syster igår också. Hade en bra kväll och höll mig nog preciiiis under gränsen för rekommenderat dagligt intag av alkohol. Detta har jag firat med att idag inte göra mycket mer än sova och äta. Skulle förvåna mig om jag förbränt mer än 7 kalorier.
 
 En till sak jag vill nämna är att ett 2 års jubileum för mig och Maya är i antågande. Vi accepterar alla typer av grattulationer, gåvor och framförallt pengar! 5 Augusti är dagen ni skall sätta upp i er amanacka!
 
Slutligen vill jag grattulera syster som fått jobbet i Morrongänget på Mix Megapol. Well deserved, I say! Så alla som läser detta har nu i uppgift att lyssna till hennes morgonprogram 0600-1000 på 107.3, och skriva feedback här!

 Nu skall jag än en gång försöka sova...Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Dave

grattis henk,maya o henks syster

2008-08-06 @ 22:34:07
Postat av: Rebecca

Grattis :D

2008-08-13 @ 14:01:12
URL: http://toksmula.blogg.se/
Postat av: Ina

Hälsa Grattis till Anna! (: Och grattis till er två också :D hoppas ni har det bra!

Jag måste hålla med dig om att Batman filmen var GRYM!

Hoppas du mår bra Henrik, Sköt om dig MÖKHS (; hehe

/ Ina

2008-08-20 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0