Ännu lite gladare...

Av någon anledning känns allting lite bättre igen. Svårt att hitta någon bra anledning till varför....Det är iallafall inte vädret...
 Frågan är bara om, eller snarare när, jag kommer att dra mig in i något trubbel igen. För på något sätt tror jag att jag vill må dåligt. För då vet jag ju att det iallafall inte kan bli sämre!
 Vad negativt allt blev nu...



• September - Earth, wind and fire •



 Mycket bättre.....
 Jag funderade lite på en sak på spårvagnen hem. Hur kul det vore att lägga hela sin vakna tid på någonting, bara för att bli riktigt jäkla bäst på det. Och naturligtvis ha en signaturlåt som spelas hela tiden när man tränar. Lite "Eye of the tiger"<-->Rocky.
 Kom efter viss eftertanke fram till att jag skulle bli bäst på att flytta saker med viljan. Och min signaturlåt skulle vara Daddy cool - Boney M.



Ibland är folk så naiva. Och korkade.  Frågan är hur ofta folk tänker så om en själv.
 Jag tror att jag är ganska snabb med att dömma människor efter sådant. Det är nog synd...



Just det! En sak jag tänkte på när jag åkte till skolan imorse. Visst vore livet underbart om man bara hade vänskapsrelationer på samma sätt som rollfigurerna i Seinfeld har till varandra. Undrar om det är möjligt...Isåfall vill jag vara Kramer...



Det var nog allt jag hade att berätta för dagen. Nu skall jag, helt spontant, skriva lite skolsaker...Adios!



‡ Never ever - All saints ‡

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Säger som du sa till mig en gång, upp med hakan vännen så alla kan se skönheten i dina ögon.

2008-12-01 @ 20:11:54
URL: http://toksmula.blogg.se/
Postat av: Gudinnan

Hola señor!



Jag har bestämt att du ska åka till Anfi i vår! Även fast du ska dit i vinter! Vi ska dit i slutet av mars och stanna typ 3 veckor! Självklart måste du komma ner då! SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!

2008-12-01 @ 22:04:36
URL: http://pumpalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0