Gran canaria!!!

Sitter här i en mjuk soffa vid ingången till Monte Anfi's reception.

 Hittills har semestern verkligen varit fenomenal. Utgång alla kvällar utan två, med nästa planerade vilokväll imorgon. Då kanske jag har tid att bli frisk igen....

 Jag kommer inte skriva så mycklet mer idag tyvärr, men jag kan utlova ett fullspäckat inlägg så fort jag är tillbaka i frölunda igen. Som en liten teaser kan jag ju berätta att jag börjat anteteckna osammanhängande sammanfattningar av mina utekvällar. Detta görs mitt i natten direkt jag kommer hem och kan vara underhållande att läsa dagen därpå. Dessa anteckningar kommer jag dela med mig av här nästa gång jag skriver.

 Nästan lite cliffhanger...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du lovade spännande läsning om man vände sig till din blogg.. men vad möts jag av? Ännu ett löfte om spännande läsning när du kommit hem.. hmm! Bäst för dig att detta är grymt roande :D

2008-12-30 @ 19:26:03
URL: http://pumpalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0