Idag skall vi tycka lite illa om folk...

Hej! Idag tänkte jag att vi kan tycka illa om lite folk tillsammans.

  1.  Människor som börjar gå på spårvagnen innan alla gått av. Dessutom de som är så långsamma med att gå av så att folk börjar gå på. (Bedömmningsfråga)
  2. Människor som går före och tränger sig. Särskillt när det gäller meningslösa saker som att gå på och av bussar först.
  3. Människor med dålig andedräkt! Gick 10 meter bakom en person påväg till skolan idag och jag kände lukten. Illa!
  4. Osmarta människor! För att ni är så korkade...
  5. Idioten som kom på "fru gåman". Kul med förslag som främjar ett jämfördelat samhälle, men detta är ju ett skämt. Finns garanterat minnst 10 000 värre missfördelningar i samhället vi borde lägga pengar på. Pinsamt...
  6. Rökare som röker rök på dig och mig. Okej att de röker bort sina egna lungor, men var snäll och låt bli mina...
  7. Människor som står stilla på ostrategiska platser (exempelvis precis framför en in/utgång). Viss ankytning till 4.
  8. Pensionärer som inte respekterar unga och sedan väntar sig att de skall repsektera dem...Och vice versa.
  9. Folk som bara klagar på andra hela tiden. Låt dina medmänniskor göra lite fel....

Okej då.


 Nästa gång skall vi tycka om folk lite!
 Adios


Kommentarer
Postat av: hanna

haha. en parantes till sjunde punkten: böja sig ner i en folkströmning för att knyta skorna :P lite lagom störande.

2008-12-05 @ 19:57:43
URL: http://hallonhanna.devote.se
Postat av: Linnea

Jag vill lägga till: Människor som går långsamt precis framför en. DET hatar jag.

Då försöker jag hitta en lucka sen går jag med jättesnabba och bestämda steg förbi och spänner blicken i dem och hoppas att de förstår vad illa de bettet sig som gått så långsamt. ;)

2008-12-08 @ 23:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0