Idag skall vi tycka om saker och ting!

Hej igen!
 Precis som utlovat skall vi idag istället tycka om saker och människor. Man kan ju inte gå och tycka illa om livet hela dagarna...

Vi gillar:
  • Människor som är positiva och smittar av sig! Ibland behöver man lite hjälp på vägen för att vara lycklig...
  • Alla er som alltid tänker mer på andra än er själva. Jag vill bli som er...
  • Alla som ser mer till insidan än utseendet. Borde vara självklart ...
  • Potatisgudinnan + Katri! Trots att ni är stockholmare....
  • Musik...Utan den hade min Mp3-spelare varit tom...
  • Alla som fyller år idag! Såklart!
  • Gran Canaria! Där har jag haft några av mina lyckligaste och finaste ögonblick nnågonsin..

Nu får det räcka med att tycka om saker för idag.... Känns som jag kunde kommit på så mycket mer, men jag har inte toppat formen helt.



I övrigt är jag ganska så bitter över mitt senaste inköp från Lidl. Tänkte testa deras blåbärssoppa som råkar kosta 7 kronor litern. Big miss! Den smakar verkligen inte som någonting jag testat innan. Och absolut inte som blåbärssoppa. Tur att jag köpte två liter....



För övrigt så har jag lite problem idag. Jag har absolut ingenting att göra. Vi hade introduktion 10-12 i skolan idag. Något som jag inte var sen att strunta i. Brukar ju vara ganska meningslöst ändå.
 Har funderat på att istället fördriva tiden med att göra någon mat eller kanske baka. Och lite träning på det. Men då måste jag gå ner och handla. Så det kan bli ganska svårt att hitta motivation för det. Det regnar utomhus.
 


 En stor nyhet är att min gamla kaktrus äntligen hittat till lägenheten här på Basungatan.



 I passet kan läsas att kaktusen mäter mäkiga 92 cm. En beundransvärd längt för en kaktus. Den har stora förhoppningar att nå en meter lagom till sommaren 2009.
 (Klicka på bilden för forstoring!)

 Nu skall jag göra en smörgås...när min blåbärssoppa inte höll måttet...

 Ha en toppendag allihopa!



Kommentarer
Postat av: Katri

Jag tycker om dig också! Och det är INTE acceptebelt att det var alldeles för länge sen vi sågs! Inte acceptabelt nånstans!!! Så nu får antingen du eller jag och Mikaela ta och släpa oss över landet och ses, medelibums!!

2008-12-08 @ 16:48:29
URL: http://pumpalens.blogg.se/
Postat av: jojjo

Hej!!! ja hon e grym :D ja har sett henne i Scandinavium men för många årsedan. Ja hade så gärna velat se henne live igen :D Då kan vi se henne tillsammans:D

2008-12-08 @ 19:53:52
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0