Upp, upp och iväg!

Imorgon bär det av. Då kommer ni inte höra mycket från mig på ett tag. Men har ju ändå varit lite dålig med att skriva nu det sista. Lite problem i privatlivet så har inte riktigt kännt mig motiverad att skriva.
 Det ni missat är Karin och Patrick´s 30 årsfest. För er som itne vet så är Karin min storasyster, och Patrick är hennes man.
 Ialalfall så var det en otrolig fest. Mycket dans och roligheter. Och jag kan ju tillägga att dom har de roligaste vännerna man kan tänka sig. Slutade med att jag dansade med en arbetskamrat till Karin till 4 på natten. Tydligen var jag periodvis iförd en cowboyhatt....Huruvida detta bara är ett rykte eller faktiskt stämmer kommer jag ta reda på inom kort. Förhoppningsvis finns det bildbivis som kan styrka detta.

 för att gå tillbaka till ämnet så sticker jag imorgon! Kommer inte hem igen förän den 18:de juni och då bara i två dagar. Sedan bär det av igen!
 
Ha ett bra juni! Adios!

Kommentarer
Postat av: ina

Vad kul med fest :D hehe. Hälsa grattis i efterskott från mig och ha det så hiiiiimla skönt på Gran Canaria!!

2008-06-05 @ 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0