Av någon anledning...

...så är jag på bättre humör idag igen. Verkar vara vartannan dag ungefär...

Sitter just och äter lunch och laddar inför spinningen senare idag. Och efter det är det ju fotboll. Hoppas bara jag hinner hem i tid för att se den. Känns som om jag inte har så mycket att skriva som jag brukar ha. Så jag kan ju försöka få ihop lite mer senare ikväll.

I övrigt skall sägas att jag fortfarande tar emot gåvor i form av kontanter eller värdefullt gods för att sponsra min resa. Tack på förhand!

To be continued..



Sisådär ja! Då var man hemma igen sedan någon timme. Har hunnit med att spinna i 45 minuter,  tillaga en bär-tjockpannkaka med pyssling som vi sedan åt till kvällens fotbollsmatch. Inte världens mest underhållande landskamp, men en kväll med pannkaka kan inte gå fel...



När jag sedan satt på den långa tråkiga resan hem kom jag på lite saker jag kan klaga på här. Till att börja med vill jag införa någon typ av bestraffning på alla som börjar gå på tåget innan man kommit av. Lämpligt straff skulle kunna vara en dvd med "Best of stefan och krister".

 Det andra jag tänkte på var angående de säkerhetsbälten som för en tid sedan infördes i våra bussar. Jag gillar initativet och använder det för det mesta om jag kommer ihåg. Men jag tycker det är oerhört löjligt att chaufförerna hotar med att polisen kan komma på och ge böter till de som inte har bälte. Kan de inte säga att det finns en stor risk att du blir allvarligt skadad eller dör om bussen skulle krocka. Mer anledning att ha bälte och troligtvis större sanningshalt än det nuvarande hotet.



Nu var jag klar här för ikväll. Håll tummarna att de händer något världsomvälvande imorgon som jag kan ta upp.



Det kommer bara leda till nåt - Säkert



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-26 @ 14:24:07
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du har en bra måndag! :)
Det har jag trots att jag är på jobbet.
Kram!

2008-05-26 @ 14:37:23
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Ina

Sköt om dig! Här är min (; mohaha

2008-05-26 @ 21:19:31
URL: http://hundraprocentina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0