En blogg...

Då sitter jag här och skriver blogg. Inte gjort något liknande sedan jag var en aktiv användare på lunarstorm för 1460 dagar sedan...
 Helst vill jag skriva massa personliga saker här. Vad jag känner och vill just precis nu...Men efter moget övervägande har jag kommit fram till att det nog är bäst att hålla det lite mer opersonligt, för att inte förstöra min livssituation helt och hållet.
 Varför har jag egentligen börjat skriva här då? För att svara på min egen fråga vill jag blygsamt nog citera mig själv från 21 maj 2006:

 "Ibland undrar man...Varför skriver jag här.

En enkel förklaring kan vara uppmärksamhet...vem vill inte att folk skall bry sig om vad som händer i ens liv. Men jag tror det är något annat. Förhoppningen om att rätt person skall läsa det jag skriver och förstå det. Det kommer aldrig ske och om det någonsin gör det, hur skall jag veta om det är rätt eller fel."

Nu var detta kanske inte så våldsamt optimistiskt skrivet, men det är väl ändå nära nog det jag känner nu. 

 Jag tycker detta räcker ganska bra för idag...imorgon kanske jag tillockmed skriver om något intressant...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att du bloggar nu.. jag ska allt hålla koll på dig ;)

2008-05-22 @ 18:39:55
URL: http://nathaliepernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0