Galet...

Har du någon gång haft en dröm som är så verklig så det känns som du fortfarande befinner dig i drömmen minuterna precis efter du vaknat? Det var så för mig imorse, och det var en fantastisk dröm.  



 Jag hoppade över att skriva igår för det var tyvärr en ganska så stressig dag. I förrgår fick jag reda på att ett par flygbiljetter jag bokat ihop med pysslingen ändrats och därmed inte passar de tider vi behöver följa. Därmed har jag spenderat en hel del tid att leta nya flyg. Och lite nöjd kan jag säga att jag lyckats. 
 Det skall dock sägas att jag är lite osäker då hela sidan jag bokar ifrån är på spanska. Så det är bara att hoppas att jag förstod allt som stog där ändå!

 Nu skall jag lägga mig ute i solen hade jag tänkt!

Come what may...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0