Mitt första myggbett...

Ett sommartecken säger alla glatt när jag berättar om mitt myggbett på höger smalben. Personligen tyckte jag att avsaknaden av regn i kombination med det konstanta solskenet räckte som sommartecken...men jag hade kanske fel.



Vill be om ursäkt för att jag inte skrivit här på ett par dagar nu också. Har haft ett turbulent privatliv med lite jobbiga saker som jag behövt tänka över. Ingenting jag kommer berätta här om, men jag kan avslöja att jag inte hittat motivation att träna heller. Så det är inte bara er jag glömt av!




 Jag måste tyvärr sticka vidare nu men förhoppningsvis hinner jag skriva lite mer senare idag.
 Adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0