Oväntad glädje!

Satte just på min mp3-spelare och fick de ljuva tonerna från "Speed of sound- Coldplay" svallande ut genom hörlurarna. Och plötsligt slog det mig att saker och ting ändå går ganska bra just nu.
 Vädret är underbart och jag har just äntligen fått bokat klart den andra resan för sommaren. Och den första kommer med ganska stor säkerhet att bokas ikväll. Så då är det avklarat. Annars går träningen fint och jag har kul på jobbet. Eller....så kul man då möjligt kan ha i en mataffär.
 Har kul när jag träffar vännerna och det enda jag egentligen önskar är fler fester denna sommar! Särskillt om vädret håller sig såhär bra...



Jag har också upptäckt att man kan dra sådana här snygga streck för att avgränsa olika delar i mina blogginlägg. Något som med ganska stort säkerhet inte kommer missbrukas alls.




 Äsch nu känns det som jag hade mer att skriva men inte har tid till det....Jag får ta igen det imorgon eller någon gång jag får mer inspiration i nästa vecka.

Ha en underbar helg nu!


Digital love - Daft Punk

.

Kommentarer
Postat av: Hanna

låter ju skitbra. vart ska du resa?

2008-05-24 @ 17:53:54
URL: http://hannasfantastiskablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0