Spinning...

Här sitter jag och skriver för andra gången idag...och jag måste erkänna att jag känner mig riktigt duktig! Inte bara för att jag är här igen utan också för att jag just kommit hem från mitt andra spinningpass någonsin. Eller rättare sagt RPM pass. RPM är med stor sannolikhet en förkortning för smärta.
 Skall dock sägas att man får tillbaka känseln i benen relativt fort där man slutat trampa...
 I övrigt känns det skönt att vara igång med träning lite igen....har inte tränat på träningsanläggning sedan jag bodde hos syster Anna i Majorna...long time ago
 Skall träna igen på Onsdag och sedan veckofinal på fredag....då blir det dock bara vanlig spinning. Men ändå rätt duktigt om jag får säga det själv!
 Nu skall jag försöka se klart på CSI!
 Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

MAAJJJJÅÅÅRNA ;)

2008-05-20 @ 17:01:26
URL: http://toksmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0