Hello...

Då var jag tillbaka. Tänker nog int ebe om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag denna gång. Då måste jag ändå bara göra det nästa gång igen. Tänker bara säga något i stil med att kvalitet slår kvantitet. Synd bara att mina inlägg inte hamnar i någon av de kategorierna.
 Aja, however så tänkte jag skriva lite om vad som hänt sedan sist jag skrev här. Men det var så mycket så jag ångrade mig. Och ni som känner mig vet allt ändå så det är nog ingen big deal.
 Funderat en del på vad man kan skriva här annars.  Men av olika anledningar kan jag inte ta upp det jag vill, för jag vet att det är saker jag borde hålla för mig själv. Men snart orkar jag inte det längre....(cliffhanger).

 Det var väl egentligen det jag hade att säga idag. Eller jag måste ju gnälla på att vintern kommit till göteborg på allvar. Snö och is idag. något som mina brutalt hala skor inte hanterar på ett önskvärt sätt. Det enda som egentligen är positivt med vintern är att, för varje dag som går så betyder det att det är en dag mindre kvar till våren.
 
 Skal kolla på bandy imorgon för första gången i mitt liv också. På plats alltså. Skall bi riktigt kul!
 
 Good night!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Finns alltid här för dig vännen <3

Lyckost som har snö, de kommer inte existera här nere iallafall :/

2008-11-22 @ 14:54:43
URL: http://toksmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0