She's crazy like a fool...

What about it Daddy Cool?!

 Som ni ser är jag något mer uppåt idag än sist jag skrev här. Vet inte om det är musiken eller vad det kan vara, men lyckan är iallafall tillbaka.
 Jag har haft en körig vecka, som kan sammanfattas till kofötter(varav en var röd), depp, lycka och teknik!
 
 Det deppiga är att jag spenderat halva veckan med att lyssna på negativa loveesongs. Blir ju bara sämre av det...men för att sno en replik ut en fantastisk film:
"The night is darkest just before the dawn".
 Och det stämde ju också.



Lyckan kom därefter. Och kan ha varit anknuten till tekniken. Har köpt ny mobil och nygammal mp3. Mina gamla blev ju stulna i helgen(se tidigare referens till kofötterna). Anledningen till att lyckan och tekniken hänger ihop är ju att jag kan ta min musik med mig överallt, och musik är bland det bästa jag vet...

 Tillbaka till tekniken!
 Mobilen kan ni beskåda här nedan
                                                                                            
I like it alot. Som ni vet har jag ju fått dras med mina kinamobiler som har värdelös volym och saknar åäö. Skönt att kunna använda ordet "höra" igen...
 
 Mitt nya nummer är 0761604346...Förhoppningsvis bara tillfälligt. Går tillbaka till mitt gamla vanliga nummer igen i nästa vecka någon gång.



Skall vi se lite på framtiden då? Jo jag har i stort sätt svält mig själv idag för att klara av julbordet jag skall på imorgon. Vi har alla kännt sorgen när man går hem efter ett julbord med känslan att man kunde presterat så mycket bättre, med rätt förberedelser.



Nu blir det något annat än att sitta här för mig! Adios amigos!

 

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, du har gått och blivit ännu roligare :P

2008-11-29 @ 03:53:00
URL: http://hallonhanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0