Bra eller dåligt?

Sitter här i en halvbekväm bäddsoffa framför en tv med tiotusen kanaler.....och skulle vilja säga att jag har fört sappande till en ny nivå...en nivå där jag börjar byta kanal redan innan jag sett vad det är på den befenitliga kanalen...funkar tyvärr inte helt bra..



 Men nu skall jag försöka berätta för er om min påskhelg...och med din hjälp försöka komma underfund med om den var bra eller dålig...
 Vi kan iallafall vara ense om att helgen började så bra det bara gick...kladdkaksfredag uppföljt av en lördag där jag spenderade eftermiddagen med att se hur IFK Göteborg körde över DIF på det underbara nya....gamla Ullevi...



 Senare bar det av hem på påskmiddag, där det åts så mycket mat och godis så jag trodde jag skulle sprängas. Tyvärr fick jag lämna middagen precis när tårtan gjorde entré...Men jag skulle ju bara vidare till Mike och Isabelle för att starta en superbra utekväll i Varberg!
 Lite cencurerade anteckningar från kvällen lyder såhär:

"Ingen mer tvekan...En helt underbar påsk...I love life! 
...perfektare än vad jag trodde var perfekt....
...nu blev jag pådansad...tre gånger...och en av dem känner jag! Haha...
Kul att jag inte är den enda som tycker såhär...the untouchable...?"

De bortcencurerade delarna var tyvärr nödvändiga för att stoppa att alla mina privata tankar hamnar här...



 Söndagen bestod i att jag crashade hos Mike och sedan satt och kollade tv med honom där fram till tre...då var det dags att köra hem(Onsalahem) och spendera lite tid med familjen igen...
 Det vankades finmiddag....enligt min studentstandard..
 Jag åt glupskt, för att sedan följa upp detta med att äta så mycket godis så jag nästan fick dåligt samvete...Helt i onödan...
 För att utelämna otrevliga detaljer så vaknade jag klockan fyra på natten, och fastställde snabbt att jag hade någon typ av matförgiftning...
 Så idag jag har spenderat min tid med att äta ingenting och dricka ingenting...samtidigt som jag haft ont i hela kroppen och känt mig riktigt febrig, varm och go...Så nu sitter jag här dödshungrig men ändå rädd för att äta för tidigt...Jippie..



 Hursomhelst så vill jag ändå hävda att påsken varit bra....Fått funderat en hel del på det som finns i mina tankar mest hela tiden just nu....kanske dags att ta tag i det nu...
 Som om det någonsin blir så...blir perfekt....



 Ha en bra vecka nu så skall jag försöka skriva igen så fort jag tillfrisknat mer!
 Adios for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0