Kladdkaka och Onsala!

Hela påsken har fixat till sig!
 Idag vaknade jag runt 12...helt enligt planerna. Gick ner och satte igång en maskin med tvätt för att sedan sprigna ut på vårens första joggingtur. Det blev den långa rundan och det kändes riktigt skönt att vara igång igen. Skall försöka få detta till en vana nu...



Hemma väntade belöning i from av gårdagens kladdkaka....Den godaste kladdkakan som någonsin tillagats...





Nu skall jag vika ihop den sista tvätten för att sedan åka hem till hela familjen i Onsala. Det skall bli jätteroligt at få se dem igen!
 Hoppas ni får en toppenpåsk, för det kommer jag  iallafall ha!



Kommentarer
Postat av: Ina

Den var god alltså när man gjorde den så ? Det får jag la prova då.

Men jag tycker det är godast att äta när det är nybakat :) hehe

2009-04-10 @ 23:51:15
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0