Massor med kladdkaka!!!

Sitter här nöjd, efter att ha slängt ihop en dubbel sats kladdkaka...det kommer bli morgondagens frukost! Jag har också en påse plockgodis till höger om mig och en skål med glass i vänster hand...it´s heeeeeelg!



Börjar bli lite sugen på utgång också...till helgen...men jag vet verkligen inte vart jag hamnar...Har en liten plan på gång som jag får titta närmare på imorgon...För övrigt är jag öppen för förslag om du har något kul för dig på fredag-lördag och behöver en wingman!

 Du är också inbjuden på kladdkaka imorgon om du känner dig sugen!
 Call me!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag vill gärna smaka din kladdkaka ;)

Duu, glömde fråga. Vad tyckte du om Kosmos då ? ;) hehe

2009-04-10 @ 01:37:15
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0