Mer inredning!

Till att börja med vill jag tacka för all positiv respons från gårdagen....jag kan nu titta upp på tavlorna och känna att det var värt precis allt arbete det tog!

 Idag har jag också haft en produktiv dag! Gick upp tidigt för att gå till skolan, men missade motivationsvagnen till duschen och bestämmde mig istället för att läsa in källkritikföreläsningen hemifrån när tillfälle ges!
 Efter jag snoozat ett par timmar skrev jag två skoluppgifter. Det var den dealen jag gjorde med mitt samvete för att få sova vidare...

 Vid detta laget hade jag fått posten, och överlycklig upptäckt att den innehöll de 101 foton jag laddat upp för framkallning tidigare i veckan.....Nya väggmotiv!
 Dessvärre upptäckte jag att de ramar jag inhandlat på IKEA var för stora...så jag tog en eftermiddagstur till bäckebol.

 Nu har jag fått upp korten på väggen och tänker stolt redovisa resultatet här nedan..Enjoy!
(Är dina ögon känsliga för färgen grön så bör du stänga ner din webbläsare nu.)















Syns inte så bra vad det är för motiv, och det ser jag bara som en anledning till att du borde ta dig dig hit för att kolla själv...
 Är man riktigt viktig och omtyckt så finns det chans att bli uppsatt på väggen, kan jag också locka med! Uppsatt på kort då...



 Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

så tjusigt. du är ju snart expert på det där med tavlor ;)

2009-04-09 @ 10:51:08
URL: http://hallonhanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0