New york flyttar in!

Så idag var det hämtning av mina New York-tavlor...lagret var ungefär beläget så långt bort som det riktiga New York är. Men efter en del resande så fick jag till slut hem dem till lägenheten.

 När jag packat upp dem så stod jag inför nästa problem....att få tre tavlor att hänga på exakt samma höjd med exakt lika mycket mellanrum mellan varandra samtidigt som de måste sitta i en bra relation till soffan...men efter 2 timmar så var det fixat...och jag behövde bara spika fyra hål i väggen!

 Nu sitter jag och försöker bestämma mig för om det blev bra...men jag tror det...vad tycker ni?







Nu blir det sängen! Sov gott med er!

Kommentarer
Postat av: MAJK

För långt ner, för nära varandra, upp-och-ner, bak-och-fram och borde sänkas litegrann. 2 timmar till får du nog allt lägga...

2009-04-08 @ 01:09:16
Postat av: MAJK

Kan även vara bokhyllan som skapar en synvilla... hm....

2009-04-08 @ 01:10:20
Postat av: Hanna

men hallå, det där blev ju skitbra! var kommer dom ifrån?

2009-04-08 @ 11:21:51
URL: http://hallonhanna.devote.se
Postat av: Ina

Det blev jättefint :D :D

2009-04-08 @ 18:22:18
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/
Postat av: Ani

Skitsnyggt ju! :D

2009-04-08 @ 20:40:16
Postat av: char

Bra höjd där!! Perfekt höjd med lampan, var den ditt hjälpredskap tro? :P

2009-04-08 @ 23:22:11
URL: http://charlottaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0