Pannkakskalas!

Skulle egentligen försökt skriva om detta igår, men jag hamnade i matkoma runt klockan 2200 och bestämde mig för att sängen var bästa valet då...



 Gårdagen var iallafall toppen!
 Det började med en kort föreläsning där vi fick lite information i uppsatsskrivande. Därefter åkte jag och Fredrik hem till mig för att kolla tv, käka och kanske testa lite snuff. En trevlig förmiddag helt enkelt!



Senare på kvällen började jag bli hungrig igen, vilket ledde vidare till ett galet pannkaksbak som höll på så länge som till klockan 21!
 Detta pannkaksstekande innehöll dock en hel del otäcka scener då jag började bli trött i min pannkakshandled, och jag ber därför känsliga läsare att sluta läsa här....



Såhär långt var allt en dans! Pannkakor vändes till höger och vänster, helt utan några som helst misstag...





Efter visst darr på handleden tappades en pannkaka i vasken, då den var helt färdig att läggas på pannkaksfatet...En oerhört traumatisk händelse för mig som var där när det hände...





En av pannkakorna fick sy...





Det färdiga resultatet!
 En mycket god pannkakskväll, som idag har följts upp med en mycket god pannkaksmorgon!
 Mmmmmmmmm....



Hoppas ni har en god morgon och får en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ani

Åh!! Pankakor! Va sugen jag blev.. Får bli till frukost imorgon ;)

2009-04-26 @ 00:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0