The arrival of snuff....

It´s been a good day today...a very good day!

 Det började tyvärr med att jag missade morgonens föreläsning med Karin Grahn. Försökte verkligen gå upp imorse, men efter hennes förra föreläsning så fanns det ingen som helst chans att jag skulle gå på denna. Men enligt tydligen så var hon bättre än vanligt. Citerar Fredrik efter att jag frågat om föreläsnignen över telefon tidigare idag:



"Det var faktiskt helt okej..Jag sov ju första timmen, men det var inte helt illa..."



 Efter den missade föreläsningen blev det lite träning följt av en supertrevlig kväll med Isabelle. Det serverades tzatsikibröd med stekta sega köttbitar och en sallad som inte fått mycket kärlek. Men det var riktigt gott!
 En sådan där kväll man bara är helt glad efter.



Som titeln skvallrar om så kom ju också mitt, Fredriks och Williams efterlängtade snuff idag. Såhär ser det ut!



 Hoppas kunna förgylla partykvällar och bota förkylningar som aldrig förr med hjälp av detta!



Hoppas ni får en fortsatt bra vecka nu, så skall jag försöka skriva snart igen!

 Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ina

Vad f*n är snuff ? Snus eller ? haha

2009-04-22 @ 22:10:30
URL: http://hundraprocentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0