Tiden går fort...

Nu blev det helt plötsligt sommar, hörde jag någon säga... Det skall bli 25 grader imorgon vilket passar helt perfekt. Det är ju redan valborg, och sedan första maj. Och i maj kommer jag ha så mycket att göra så jag knappt kommer märka av månaden...Sedan är det sommarlov...
 Ironin i det hela är väl att vi går så otroligt lite i skolan på denhär utbildningen, så jag kommer arbeta säkert två till tre gånger så mycket som jag varit i skolan under detta halvåret...



 I sommarens tecken bestämde jag mig för att köpa lite billiga hemköpjordgubbar jag kunde äta i sommarsolen. Trots det fördelaktiga priset var de riktigt goda, och jag är inte helt osugen att köpa fler imorgon...
 




Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: M to the O

mmmmm jordgubbar

2009-04-29 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0