Up to snuff...

Nu är det snuff jag och några vänner beställde i torsdags påväg till Sverige och Västra Frölunda. Förhoppningsvis skall det vara i tid till fredag då det blir lite trevligt fredagsumgänge med klassen...
 Skall bli roligt..Och sedan nästa vecka är det ju valborg, och då bär det av till stora chalmersfesten...lots of fun!
 Någon mer som skall dit kanske? Hojta isåfall så ses vi där....Så får ni testa snuff också!



Idag är jag riktigt lycklig! Det är bara två föreläsningar kvar på läsåret och sedan blir det bara lite uppsatsskrivande och sedan får vi sommarlov! I can´t wait!



Vill bara dela med mig av ett underbart videoklipp som Nathalie skickade till mig för en liten stund sedan. Helt fantastiskt underhållande och stämmningsfullt!





Ni skall jag göra lite lunch-middag! ha det toppen!





Såhär gott blev det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0