Ett sådant där djupt igen...


Sitter här och är i lite mollstämmning. Jag vet inte riktigt varför, för det är väl inte något tråkigt som hänt direkt. Eller jag har väl fått för lite social stimulans. Att säga "Hej, tack, du måste godkänna eller ta ut ditt kort" till griniga pensionärer som går med näsan så högt så de riskerar att drunkna om det skulle bli regn, är inte jättekul... Eller det med regnet hade varit rätt kul...

 Men det är inte dem som gjort mig besviken... Never mind....

Började läsa igenom lite gamla textar som jag skrev när jag var mycket yngre. Fastnade speciellt för en, inte så positiv, men ibland nästan känns sann....



Att jämföra kärlek och hat är som att jämföra gud och djävulen.
Frågan är bara vem som är vad.

 



Sådär såg jag ut. Och med den bilden låg jag faktiskt top5 på snyggast.se en längre tid. Något som jag på den tiden var gränslöst stolt över... Idag kan jag iallafall skratta åt det....

 Har nog lyckats bli på lite bättre humör nu tror jag.



 Imorgon är sista dagen på jobbet. Sedan kommer man inte träffa dem på ett år antar jag... Om man träffar dem igen. Man säger alltid att man skall försöka hitta på något eller gå ut på krogen någon gång och sånt. Men det är väl bara saker man säger antar jag.
Är iallafall glad att jag inte arbetade i charken iår. Känns som jag lärt känna lite mer folk lite bättre nu iår. Det är ialalfall det jag intalar mig...

 Nae nu blev det helt galet negativt.. En sång muntrar alltid upp!





 Tack Nathalie!



Godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: Liv

godnatt och godmorgon!<3

du kan alltid ringa om du vill prata eller liknande<3

2009-08-06 @ 09:37:32
Postat av: nath

Hahaha jag älskar att du låg i topp 5 på snyggast, underbart! Förjäkla bra låt också!

2009-08-10 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0