I don´t feel so good...

Precis när jag börjat bocka av min lista från gårdagen fick jag en ide på en något som skulle kunna vara anledningen till att jag kände mig lite nere. Och mycket väl- jag hade feber.
 Jag började knapra piller och fick tillockmed besök av Linn som bjöd på bullar och vitamindricka. Wohoo!!
 
 När hon åkt vidare satte jag mig för att sova/se film. Något som slutade med att jag vaknade tre timmar senare varm som ett element. Hade 39.5 i feber och bara en värktablett kvar. Alla förutsättningar för att bli en skön natt...
 
 Idag har jag dock fått hjälp av mina morföräldrar som har handlat mer medicin till mig. så nu orkar jag tillockmed sida här lite då och då..

Nu blir det dock vila... Hann inte så långt som jag önskat med listan så jag måste försöka bli frisk så fort jag bara kan så jag kan fullfölja den!



Att göra lista:
Köpa disktabletter.
Städa hela huset och ta in alla stolar.
Bära ner bord och stolar till sjöboden.
Kontakta person. Fix.
Sedan skall jag bara njuta av att vara ledig.
Kanske ta en promenad eller se en film?




Laters!

Kommentarer
Postat av: Bezzo

Trösta mig ^^

2009-08-13 @ 19:30:15
URL: http://toksmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0