Lyckan har återinfunnit sig...

Har åter börjat hitta lycklig igen, i takt med att min sjukdom oerhört långsamt har dragit sig tillbaka... Hunnit träna två dagar i rad nu iallafall och tänkte våga mig ut på en joggingtur imorgon om det inte är allt för kyligt.
 


Idag har det varit en bra dag. Fått gjort en del saker och samtidigt hunnit med att ha lite roligt. Började med att packa ihop saker inför flytten tillbaka till Frölunda. Mer än man kan tro...faktum är att jag fyllde hela bilen...
 Långt om länge fick jag upp det till min stökiga lägenhet som jag tyvärr inte hann städa överhuvudtaget. Så nu ser den, om möjligt, ut mer som ett bombnedslag än den gjorde förr. Men men, det syns iallafall att jag bor där...

 Anledningen till att jag inte hann städa var att jag hade brått iväg till biografen för att se Inglourious Basterds. Jag gillade den skarpt och kände verkligen igen Tarantino från ett av hans tidigare mästerverk, Reservoir dogs.
 På vägen hem fick jag mycket tid att tänka, och kom faktiskt fram till mycket klokt. Varför ha så bråttom bara för att alla tjatar? Jag gör detta i min takt.
 
 Körde in på garageuppfarten runt 0030 och möttes, när jag gått ut bilen, av en fantastisk stjärnhimmel. Jag kommer alltid bli lycklig när jag ser en sådan. Alltid...



Godnatt Vänner.

Kommentarer
Postat av: bezzo

Den 18 september har flickan som lekte med elden premiär i sverige <3 :D

2009-08-26 @ 12:59:34
URL: http://toksmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0