Formkurvan pekar nedåt...

Haft en riktigt bra vecka. En av de bättre på länge. Och haft en av de roligaste kvällarna på hela sommaren... Men trots detta är den lycka jag gått och upplevt på sista tiden som bortblåst. Och det värsta är att jag verkligen inte förstår varför. Inatt drömde jag att jag pratade med en psykolog om att jag var så nere. Hur vanligt är det?



Stackars er som tittade in här i förhoppning att läsa något intressant och istället får höra mig klaga. Men så är det. Tror jag behöver någonting för att muntra upp mig. Lite inne på att åka iväg någonstans... Med bil eller flyg. Bara komma bort ett tag... Få tankarna på annat.



Uppdatering.

 Skrev lite privata tankar i ett worddokument. Om någon skulle hitta alla mina sådana skrifter så har jag inga hemligheter kvar. Men det hjälper iallafall. Jag sammanställde sedan en lista med saker jag skall göra idag.

Att göra lista:
Köpa disktabletter.
Städa hela huset och ta in alla stolar.
Bära ner bort och stolar till sjöboden.
Kontakta person. Fix.
Sedan skall jag bara njuta av att vara ledig. Kanske ta en promenad eller se en film?


Trots att ni bara fick se den censurerade listan så hoppas jag ni iallafall fått ut något av att läsa detta. Om det så bara är skadeglädje för att jag har så mycket att städa...

 Nu försvinner jag.



Kommentarer
Postat av: w

Lite kamakawiwo'ole får en på bra tankar :)

2009-08-10 @ 14:30:00
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra och jordnära! ♥

2009-08-10 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0