Bästa kvällen...

I ett tidigare inlägg berättade jag om känslan när allt är så bra det bara kan bli... Jag vill nu skriva över de orden och säga att det, istället,  helt enkelt är så bra det kan bli nu. _Allt_ stämmer. Ni vet en sådan kväll där man kan tänka "Hmmmm, undrar vart Victoria, Ali och Armand gick" och i samma ögonblick se dem gå runt ett gathörn 15 meter framför dig...



Jag vet inte om det var den fantastiska Sandwichen(uhm..) eller den goda ölen, men ikväll var det något speciellt som hände. A good good night, om man får ta en fras från årets mest utttjatade låt.
Appropå musik så vill jag rekommendera Thomas Lindahl – Sunes Jul . Ett par dagar för sent, men det är en riktigt skön låt...
Precis som Eet. Katharina <3



Nu hoppas jag ni sover gott allihopa. Tyvärr får ni vänta till imorgon innan det blir mer bilder. Dagen då katterna anländer...
Nu skall jag luta mig tillbaka och drömma om bra saker.. Som när jag sjöng "Don´t stop me now" på kareoke, eller när jag äntligen fick kontakt med en vän från förra året....



Hoppas era drömmar blir lika bra.. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi saknar dig också ska du veta!!! :D

Varje gång du är på bardisken och röjer så kräver jag att du också tar en shot för att hedra oss i vår frånvaro ;)

Hur som haver så JAA kom till Stockholm any time och gör vardagen grymt mycket roligare =D

2009-12-29 @ 01:10:02
URL: http://highheeled.devote.se
Postat av: victoria!!

Hmm. Liker bloggen din Henrik!!

hehe! Sorry vi stakk fra deg beste kvelden :-P

2009-12-31 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0