Varit borta lite...

Blivit ganska lite blogg nu det sista. Erik och Marie plus Karin och Patrick anlände i lördags. Och för er som inte vet så mycket så är det min bror och hand flickvän samt min syster och hennes man.
Samma dag som detta hände så kom även mina kära katter- Cajsa och Sofie.
Detta är iallafall min ursäkt till att jag haft så lite tid att skriva.
Idag bestämmde jag mig iallafall för att ta en dag ledigt från festandet. Detta efter tre dagar på raken som slutat med hemkomst efter 0530. Trots att det är jobbigt så har det iallafall varit roligt. Nu tänkte jag lägga mig så ni får hålla tillgodo med detta för idag. Här kommer lite bilder från de underbara dagar jag inte hunnit skriva om...







Har tyvärr inte kunnat åtgärda röda ogon och sådant, så det slipper ni klaga på!


Adios

Kommentarer
Postat av: Liv

LOVLEY! hoppas du har as kul! lyllos... själv har vi iaf i stallet hafy 13 - MYSIGT! imorgon ska det bli 15 - och jag ska rida.. uhh.. kommer ffs flyga och fara på den där hästen jag har ! :o save me... ojojojoj...



Anyway saknar dig! Se till att komma hem snart och prata med mig jag BEHÖVER någon att prata me bästis<3



ffs SOLA DIG INTE RÖD! Solkräm is the shit;)

2009-12-30 @ 01:40:21
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0