Glömt titeln

Kom på en helt grym titel på inlägget på min väg upp till lägenheten. Tyvärr är den nu helt bortglömd.
Till att börja med så vill jag gratulera de som hann läsa gårdagens inlägg innan det togt bort. Att läsa bloggar innan bloggaren hinner vakna dagen efter lönar sig tydligen... För det andra vill jag gratulera er som läser detta. Det betyder uppenbarligen att jag inte hunnit ta bort det än.



First off måste det sägas att Sofia Skog är en av de roligaste galsen jag partyat med! Varför dröjde det 1½ år?

Second off har jag egentligen inget att säga, mer än att jag äter en äggmacka och dricker vatten för andra dagen i rad och är sjukt stolt över det. För hur mycket energi krävs det inte för att Tina(hej) upp tre mackor, koka ägg, skiva ost(för det är ju så jobbigt att skiva ost) och sammanställa detta till en äggmacka!
While intoxicated!



Third off så vill jag säga att jag försökte SMS:a Min framtida fru på vägen hem, men mobilen dog innan jag hann klart. Du är iallafall bäst och Jag älskar dig!
Uhm....



Jag blir alltid så antipepp när jag är ute på såkallade klubbar... Alla har två kvadratdecimeter och dansa på och vill man ragga på någon så har man ungefär sju tiondelar på sig. Om man nu är så jävla dum så man går och raggar på ett sådant ställe alltså.
För varför skall man gå ut för att träffa någon. Vem går ut på krogen för att träffa "the person of your dreams?"




Godnatt gott(och ont) folk!

Kommentarer
Postat av: Fru Sol

Du är the person of my dreams! Och den bästaste! All kärlek till dig!



.. Jag älskar för övrigt att inlägget är skrivet 03:51 efter X antal öl?! Hahaha! Klockrent!

2009-12-06 @ 14:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0