Igen?

Ja, det blev party igår igen. Och trots att jag var riktigt imotiverad och egentligen bara åkte in för att Cecilia och Monica skulle in, så blev det en riktigt skön kväll. Kanske var det just för att mina förväntningar var så lågt ställda som det blev så bra...

Som vanligt har jag fört lite anteckningar under kvällen och natten... Börjar du bli trött på dessa så föreslår jag att du trycker Alt+F4 två gånger följt av ä.



Nu har jag kommit hem… och nu skall jag skriva om kvällen. Jag sätter på Kräm – Kent(hej kära fru) och börjar anteckna.

 

Ni vet när man har sådär odrägligt bra självförtroende? Det har jag nu. Enligt mig vill alla i detta rum ha mig just nu. Och den illusionen tänker jag leva med hela kvällen!

A good good night…

Just nu har jag en kväll som är så bra som den bara kan bli.. precis så jag vill att en kväll skall vara…

Just det… Igår lovade jag att jag skulle fortsätta beskriva detta gängets likheter med min goa kära klass hemma i Sverige. Dagens medlem är Ole, bror till Cecilia. Ole är Axel!

Alltid på jakt efter tjejer, och som det tedde sig denna kväll munkramade vår gode Ole två tjejer innan jag åkte hem… Och det är god chans att det blev någon mer efteråt!


Men nu skall jag var allvarlig igen. För idag har det varit en riktigt bra  kväll… Kanske den bästa på länge. Och detta säger jag inte för att jag är sådär onyktert känslosam.

Man vill ju vara en person. Du vill att folk i din närhet skall se den personen när de umgås med dig. Idag fick jag höra att en person tycker precis så om mig, och det betyder otroligt mycket att få höra. Det gjorde hela min kväll.

God natt gott folk, och till min framtida fru vill jag bara säga rödköttbullarpärlorGUL.

Sov gott.




Jag har hört att ni har fått mysig vinterstämmning med massa snö där hemma. Det är faktiskt nästan så jag saknar det lite... Hoppas ni har det toppen iallafall!
I nästa blogginlägg utlovas bilder från kvällen och nattens händelser!
Good day!


Kommentarer
Postat av: Liv

framtida fru?;) whooo???

2009-12-23 @ 14:17:05
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: Fru Sol

Hahaha du är ju den goaste! Kärlek!

2009-12-26 @ 17:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0