Tisdagen

Som utlovat tänkte jag idag bjuda på en hel massa bilder från gårdagens utekväll i Puerto Rico. Jag förde också lite anteckningar under kvällen, men har inte orkat sammanställa dessa. Och så vill jag variera mig lite, så ni får helt enkelt nöja er med korten från igår.





Till vänster har vi dagens stämmningshöjare. I mitten bartendern som ser ut exakt som han med tandställningen i Magnolia och till höger en greit bilde av meg og Cecilia.




Monica har gömt min vattenflaska och Cecilia har fått en ros av Stefan. "Jättetrevligt"




Till vänster ser vi en besviken Henrik som just blivit utsedd till väskvakt för tusende gången och till höger har vi gruppfoto med mig, Yanek med Don Corleone ... Vi tyckte iallafall att det var likt.
I mitten har vi en glad tysk som heter Sacha.



Till vänster har vi en Henrik med något dimmig blick vid sidan av Monica. Till höger en trevlig bild på mig Yanek och Cecilia.




Detta var allt jag hade att bjuda på för idag! Hoppas ni får en trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle :P

trodde jag tyckte att jeje du har sol men jag har massa fin vit snö! sen var jag tvungen att dra en väska i uppförsbacke i haaaala klackar i snön, jag var rädd för att ramla, gled bakåt, började svettas, frös, två fingrar började blöda(?) o jag insåg att i was sosoo wrong!

2009-12-24 @ 00:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0