WakeUpCall...

Ibland vaknar man till. Känner ni igen känslan?

När du tänker klart i ett par minuter... Och kommer längre i din emotionella utveckling på några sekunder, än du gjort de tre senaste åren.
"Jag måste säga till henne hur mycker jag tycker om henne!"
"Jag måste ändra mitt liv.. Hur kan jag göra vissa av de saker jag gör när jag borde göra annat? Varför umgås jag inte mer med de människor som betyder mest för mig?"
"Jag måste börja träna mer. Träning förlänger livet och ökar mitt välmående... Jag vet ju detta... Jag läser detta dagligen. Men ändå tränar jag inte så mycket som jag borde..."

Det finns oändligt många tankar som susar genom ditt huvud... Eller mitt rättare sagt...

Förhoppningvis kommer jag vakna upp imorgon som en bättre människa.



Fint väder har det varit på sista tiden... Stjärnklart också. Jag tycker verkligen om en klar himmel. Att få se solen betyder otroligt mycket för mig. Jag vet inte varför... Men jag gillar verkligen allt där uppe... Solen, stjärnorna och det där.
Tyvärr kunde jag inte få syn på Andromeda RA23h16m19.92s, DE+50°29'16.59" idag heller...

Sov gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0