Irriterande dag idag..

Har du någon gång haft en dag där precis alla småsaker som kan gå fel också gör det? Då vet du hur min onsdag var...
 Fast nu när det är sagt, och jag fått ta del av er empati så tänkte jag helt enkelt lämna ämnet och gå vidare...

 Borde börjat pilla med lite skolsaker idag faktiskt. Jag har verkligen inte lyft ett finger de senaste tre veckorna. för vi har ju i stort sett inte haft något som behöver göras. Och nu har jag, i likhet med en björn som gått i ide, oerhört svårt att komma igång....när vi faktiskt har uppgifter som skall göras.
 Den meningen skrev jag för övrigt bara så att jag kunde styla med min björnmetafor...

 Något annat som är nämnvärt är att jag skall på maskerad med filmtema nästa lördag...Varit inne på ett par olika idéer och har redan bestämmt mig för två olika dräkter...Naturligtvis finns det för och nackdelar med båda...
 Jag lovar iallafall att ladda upp bilder när jag fått på mig min suit för första gången! Så nu har ni en anlednign att titta in här varje dag...
 En av mina suit-alternativ är Jokern i batman...Ja, jag ber om ursäkt för bristen på uppfinningsrikedom...
 Problemet är att jag inte hittar något som liknar hans kläder...Så jag tänkte be er om hjälp!
 Här här ni en bild på outdfitten jag söker...

 

 Den som kan fixa detta skall belönas kungligt och får ett "fri middagkort" hos mig som varar i en hel vecka!




Nu tänkte jag träna lite, för att sedan ta och lägga mig och få lite välförtjjänt sömn....
 Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0