It´s done.....And you better like it..

Stylingen är färdig! Och jag är nöjd med i stort sett allting! Riktigt snyggt blev det ju! Dessvärre kan jag inte riktigt ta några credits för hur fint det blev...jag har gjort bilder och bestämmt färger, men allt de andra (svåra) har Rebecca gjort. Hoppas ni gillar det iallafall! Jag kommer att försöka komma med lite intressanta inlägg nu innan jag sticker iväg till Gran Canaria igen!



Det är tänkt att headern skall innefatta allt som är viktigt i mitt liv...kanske inte lyckats få med allt så som jag hoppades, men det mesta finns där!

I övrigt önskar jag er en fortsatt bra dag. Titta förbi snart igen!



Kommentarer
Postat av: hanna

cran canaria, igen? snart får du ta med dig mig dit... jag skulle behöva det :P



designen blev mycket bättre btw :D

2009-02-24 @ 16:46:24
URL: http://hallonhanna.devote.se
Postat av: Becca

Känner mig så betydelsefull :) har en tår i öga av rördhet^^ Allt för dig vännen <3

2009-02-24 @ 22:00:51
URL: http://toksmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0