Okej eller inte okej...Det är frågan...

Har ni någonsin drömmar som är så verkliga så du vaknar med samma känslor som i drömmen? Så var det för mig imorse. Bara andra gången jag drömmer om den personen. Hon lutade huvudet mot min axel och jag lade armen runt hennes axlar... Perfection is the word...
 ny ryser jag..

 Sedan har jag fått reda på att min spis nog är körd. Så det blir en utgift på minnst 1500 denna månad...Men det överlever jag nog...finns värre saker som kan hända....och tro det eller ej, men just idag så känns det som det faktiskt kommer hända värre saker...

 Snart kommer en polare över och skall berätta något. Har redan gissat vad det är...och helt ärligt kunde det ha varit värre...men kommer nog gnälla lite här ändå.



 Jag gissade rätt. Ganska bra gjort av mig tycker jag!
 Så en av mina bästa vänner går ut med Maya. Det var väl kanske lite oväntat. Och på ganska många sätt är det inte okej överhuvudtaget. Men jag kan inte göra något åt det alls och det finns en del positiva saker med det också. Jag känner honom och vet att han inte skulle göra henne besviken. Jag tror att det kan funka mellan dem.

 Oj vad konstigt det känna att skriva såhär...blir helt hjärntvättad...

 I övrigt snöar det! helt sjukt vackert...ända tills man går ut...för då blir det bara jobbigt...

 Och så skall jag på middag med klassen. Egentligen inte helt jätesugen...hade nog hellre hängt med någon polare eller kollat tv i mysbyxor och smutsig t-shirt...Men ibland får man göra saker man inte vill också antar jag...

 Nu skall jag suita up!! Bondslipsen åker på för första gången sedan nyår 2000! Dags att ha lite kul!



Robocop - Kanye West

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0