Kör över mig idag, Tack!

What a nice day, I say!
 Startade morgonen med en frukost inhandlad på hemköp. Blåbärssmoothie och banan!  Som ni inte vet så har min spis krashat så jag är lite handikappad.Ovan vid att använda micron..Faktiskt lite sugen på att köpa en ny spis efter att Isabelle skickat lite länkar till traderaspisar.. Men vi får se...I'm not made of money...

 Efter den delikata frukosten så var det föreläsning i stress..lite crazy pensionär som höll i den, och det kanske inte var den mest informativa föreläsning vi haft. Men ändå riktigt underhållande.

 När jag kom ut från skolan upptäckte jag hur underbart skönt vädret var..och då blev man ju ännu gladare! Handlade sedan lite microvänlig mat på hemköp. När jag gick ut igen möttes jag av den underbara stora solen på en klarblå himmel...Och som på begäran så börjar September - Earth wind and fire spelas i mina hörlurar och allt är bara perfekt.
 Jag går över vägen och kommer underfund med att allt är så jäkla bra just nu så jag skulle tycka att det t.o.m. var helt okej att bli påkörd...



Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha. då mår man bra :P

2009-02-02 @ 15:01:57
URL: http://hallonhanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0