Area Mango Norms...

Allum! Det var dit jag och Isabelle åkte för att shoppa
Att handlingslistan jag hade såg ut som följer:
 Smink
 Latex
 Hårfärg


 Kan dock få ena ögonbrynet att höjas något. Till allas lättnad kan jag dock säga att allting är för min maskeradkostym. Som för övrigt är i det närmaste klar! Endast sockor, handskar, en plastmask och rock fattas...och av dessa är allt på g att fixas!
 Bild kommer så fort jag fått på allt vid ett och samma tillfälle!



 Idag var melodifestivalen verkligen helt worthless....enda höjdpunkten var egentligen när Isabelle lade fram sin åsikt att man faktiskt borde kunna ringa in negativa röster till låtar för att se till att de verkligen inte går vidare...Svensk Västernmusik var det ja...



Det är verkligen de små sakerna som räknas!
 Bortsett från det så tänkte jag sluta att droppa hemlighetsfulla och mystiska kommentarer här. Det kommer inte hjälpa mig och nu har jag gett upp att försöka ändå! Blir det så, så blir det...annars då blir det bra ändå!
The ball is in your court!



Nu skall jag göra the daily workout och sedan Lägga mig för lite good nights sleep...Imorgon skall jag fösöka få till morgonjogg med skidskytte som belöning när jag kommer hem...I hope it works out...
 Har ju inte joggat sedan gran canaria i julas...och jag skall vara hälsopedagog...

Sov gött!



 Area Mango Norms...

 No More Anagrams...



Kommentarer
Postat av: Liv

hälsopedagog?

2009-02-15 @ 13:25:01
URL: http://bambiieyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0