The fear...

Igårkväll skaffade jag lite ny musik...Hittat lite nya helt fantastiska låtar som jag inte förstår hur jag kunnat missa...Och en del jag inte hört på ganska länge...

                                     MIA - Paper planes
                                      T.I. - Whatever you like
                          Shontelle - T-Shirt
                       Taylor Swift - White horse
                          Take That - Greatest day
                         The Script - Breakeven
                Busta Rhymes - Gimme some more
                Chamillionaire - Industry Groupie
                    Cypress Hill - Insane in the brain
                                 2pac - Changes
                        Lilly Allen - The fear

Rekommenderar dem alla starkt...särskillt Lilly Allen och allt jag hört med henne...helt great!

 Så, mer än att lyssna sönder låtar så jag har handlat lite skruv på Claes Ohlsson. Helt klart en dröm för den nyinflyttade...som jag av någon konstig anledning fortfarande ser mig som. Köpte något helt önödigt där...har tillockmed glömt vad det var...Inget impulsköp, jag lovar!
 
Sedan så hade jag ju tänkt att kanske försöka få upp min spegel och rullgardin idag. Tyvärr blev det så att borrmaskinen var frånvarande, vilket tråkigt nog resulterade i ouppskruvade objekt... Men det skall bli av imorgon!
 
Imorgon ja! då skall jag iväg till Karinsyster och hennes man Patrick som har födelsedagsfestligheter. Och då det just är en lördag så har jag planerat in att förtära helt groteska mängder tårta och godis. Får man bara äta onyttigt två gånger i veckan så skall amn göra det så det märks!
 Sedan blir till att åka hem och fixa lite så att hemmet ser lagom fräsht ut tills Annie kommer över på lite mellowkwällow. Har även då planerat att äta och, i värsta fall, inhalera onyttiga sötsaker. I can't wait!

 Hoppas ni får en bra kväll!
 Kanske bli något mer här senare. Är verkligen helt galet rastlös idag.
 Nu skall jag ta och äta min microlagade omelett...wish me luck...eller något sådant...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0