Viewer discretion is advised...

Inlägget innefattar bilder som kan verka otäcka för känsliga personer.
 Det skriver jag egentligen bara för att det är den meningen som ger mest intresserade tittare i nyhetssändningar...



 Man down, man down!
 Så jag har haft en mycket trevlig kväll med Isabelle(rim). Elofsson, Greg och the stig gav också sin del till kvällen trots att alla av dem inte var närvarande fysiskt...
 Det var en kväll då alla andra satt och åt semlor. Vi firade istället med brie, chevré, digestive och mariekex. Med vindruvor lite vid sidan om...
 Dramatiken började dock först när vi sagt godnatt och jag börjat min resa hemmåt...
 Jag brukar småspringa för att överhuvudtaget få någon motion alls...jag halkar till lite och tänker att jaag får ta det lite försiktigt...perecis en millisekund efter så händer något...jag vet verkligen inte vad men jag bara flyger...flyger..landar efter en stund på höger axel. Naturligtvis är jag snabbt uppe igen utan att visa några som helst känslor...Jag vet ju hur kul det ser ut när folk faller, och om någon nu såg mig ville jag inte ge dem nöjet att se min smärta!
 Jag börjar gå och känner att det faktiskt gör ganska ont...i vänster hand. Höger hand känner jag emellertid ingenting alls it. För jag har småsår överallt så jag har verkligen tappat känseln...
 Dramatiskt men ungefär så det gick till...Tog mig efter en tids haltande hem utan att ha blodat ner mig allt för mycket...
  Bilder på mina skador finns naturligtvis här nedan!














 
 För övrigt har jag fått reda på att Internet explorer inte klarar av den nya designen på min blogg....kass!
 Därför rekommenderar jag er alla att börja använda Mozilla Firefox!
 Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0