Whatever you like...

Hade en helt värdelös start på dagen idag. Helt i motsats till igår. Men i likhet med gårdagen så vände det också helt.
 Satt och tänkte hela morgonen. Och jag vet vad jag tycker nu iallafall. Även om jag inte delar med mig av det här. Men jag har bestämmt mig.

 Men sedan gick jag och blev produktiv. Tvättade allt, inklusive sängkläder och handdukar. Sedan gick jag lös på lägenheten och dammsög samt dammtorkade(!) allt!
Klappat mig själv erkännande på ryggen hela dagen sedan dess...
 
Sedan så hängde jag lite på msn i kombination med att jag kollade hockey och the office. Vad hade jag gjort om inte Isabelle presenterat mig för den serien...inte suttit här iallafall! Love it!

 Sedan pratade jag lite med Nickey som fick mig att glömma alla bekymmer i hela välden. Skrattade hela kvällen! Så otroligt tacksam för att ha en vän som henne!



 Nu blev detta ett sådant där innehållslöst och ointresannt inlägg för de flesta av er. Ber om ursäkt för det, och lovar att bättra mig till nästa gång!
 Tack till er som tog er igenom hela inlägget...nu skall jag få lite sömn för att imorgon eventuellt sätta upp spegel och rullgardin alá IKEA. Kommer bli en upplevelse...som alltid när IKEA är inblandat!
 Godnatt!

T.I. - Whatever you like



Ett litet tillägg bara. Såg att det snöar...tänkte dela med mig av utsikten...fint va?







Och som vanligt trycker ni på bilden för att förstora...ni är riktiga dumjävlar om ni inte fattat det än...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0