Blogg...fast berusad...

Hejhej! Jag har tydligen fört anteckningar under kvällens gång...så det är väl inte mer än rätt att redovisa dem..
 
 
" Sittandes på vagnen påväg till Viktor.
Först lite förfest och sedan bowling. Men jag känner mig helt destruktiv. Vill bara bli av med detta...På ett sätt kanske det är bäst att det blir som det var förut...så slipper jag tänka på *pling*(någon trycker på stop och namnet försvinner i ljudet som följer). Och trots dessa osammanhängande meningar så har jag inte ens öppnat dunken!
Sitter någon bredvid mig som helt tydligt läser när jag skriver detta...nu slutade hon.
 Men nu är jag snart framme så jag får fortsätta lite senare ikväll.Då med risk för mer osammanhängande texter. Men vad gör man inte för att hålla er uppdaterade?
 
Väntar på bussen som skall ta oss hem till Fredrik. Ingen vet egentligen varför.
 Sjukt kul med bowling! Men okej kul kväll...måste säga at jag har haft det roligare, men jag var nog inte helt taggad själv heller.
 Diplomatiskt.
 Kul med svartsjuka...varför säger jag verkligen. Nej nu blev det segt. Får försöka komma igång lite!
 
Liggandes på golvet i en hög bestående av 2 kuddar. Lite yr.
Herrejävlar, och jag är inte ens religiös. Sjungit singstar med viktor(mest) och haft en jäkligt kul kväll. Hittade också något vin som var värre än dunken. Men vilken grym kväll...Med snuff som fortfarande bränner i näsan ligger jag här på golvet(stavade först fel och skrev häktet, tack T9). Kul att kasta en amerikansk fotboll...men svårt.
 Tack Fredrik för att du introducerade mig till snuff.
 nästan likla bra som pipa...fast inte riktigt. (får en snuff-hi five av tina, som för övrigt inte ens tar snuff). Nu gick Lars Winnerbäck på...och då blev det efterfest. Men nu tänder det till igen. Oh yeeeeeaaaah...
 Det ballar ur!
 
I kö till rockbaren.
 Nini, jag hoppas att du läser detta(eller var det mimmi du sa att du hette?). En applåd och ett stort tack för att du stod och underhöll oss i kön in till rockbaren.

Inne på rockbaren ett par timmar senare.
Creds till tjejen som bara hängde på mig, Fredrik och Victor. Fast hon var ju full som få också...
 Helvete vad jag kommer må dåligt imon...tror jag. Första gången på riktigt länge isåfall...Och på något sätt är jag ändå nöjd.
 
Påväg hemmåt

 Verkligen top 2 i bästa festkvällar med klassen...Haft en toppenkväll.
  Jag hatar ju Victor och det är därför det är så grymt! Sitter på ettan påväg hem.
"




 Du kan vara ett anagram.



Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar sånna här inlägg :D

2009-02-01 @ 13:01:06
URL: http://hallonhanna.devote.se
Postat av: Anonym

Jävla alkis ;)

2009-02-01 @ 20:09:13
URL: http://toksmula.blogg.se/
Postat av: Victor

Jag hatar dig med Henrik!

2009-02-02 @ 14:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0