Insomnia...

Tänker återanvända en titel jag haft förut. För jag kan helt enkelt inte sova ikväll. Hoppas ni har överseende med detta...

 Jag har haft ett par ganska händelsefattiga dagar nu på sista tiden, så det har inte blivit mycket saker att ta upp här. Men värt att säga är att jag börjat ny en ny kurs. Som jag förövrigt skall ha föreläsning i om lite drygt sju timmar...sympati hitåt!
 Ämnet är stress och verkar väldigt kul. Mycket arbeten, ingen tenta och hittills mycket bra föreläsare. I like it alot!
 Annars har det blivit lite rocky-filmer hos Damir, vilket aldrig kan vara fel. Man kan bara älska den karaktären! På fredag blir det trean. Vi hoppas då att äntligen få höra eye of the tiger...bättre filmmusik får man leta efter!
 Även en hel del handboll och middaglagande med Bell. Alot of fun there. Fick träffat sysMaria för första gången på ett ganska bra tag också. Kul, I say!

 I övrigt är jag överlycklig över att äntligen ha fått belånat min lägenhet. Okej att det blir en högre månadskostnad, men det måste ju göras någon dag...Och fick lägre ränta än jag vågat tro så förhoppningsvis har jag råd med mat i ett par veckor till...
 Annars blir det svårt att blogga...



 Sitter och lyssnar på Kanye West- Love lockdown..så rätt

 Mad Ant Imp.



Löser ni den så blir jag impressed!
 Nu blir det sängen!.....Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0