Nu blev det lite fel..

Hade egentligen tänkt skriva något annat här idag. Men världen var nog inte redo för det än!
 Det har, än en gång, gått en tid sedan sist jag skrev...Men precis som senast så tänker jag knappast be om utsäkt för detta.
  Jag ser mina inlägg lite på samma sätt som främlingen som ramlar mitt på gatan ett par meter framför dig...det händer sällan men när det väl händer så är man glad för det hela dagen. Hoppas det inte avslöjar något om min onda personlighet.
 Men nu skall vi prata lite om mitt liv...Det är väl egentligen det bloggen skall handla om?
 


 Har haft lite cookingevenings med Isabelle vilket som vanligt slutat med gourmetmåltider som sällan skådats förr. Annars har det blivit en del studier på området socialpsykologi/genus/motorik. Genus är vekligen det roligaste jag läst..och det säger jag helt utan att inte ljuga!

  Senare i veckan är det inplanerat två filmkvällar hos Damir samt en volleybollbonding med klassen imorgon. Kan bli kul...om någon orkar dit. Fick dock reda på att Viljo (vår tankspridde kursansvarige och i detta fall matinhandlare) har dålig godissmak, så jag har lite kval inför morgondagen och vad som väntar...

I övrigt så är det 25-års firande hos Tobbe på fredag klockan 8...det kommer garanterat bli årets bästa fest hittills! Vilket egentligen inte säger någonting alls. Finns viss risk för hjärncellsförlust iallafall!

Och på lördag kommer katten till Göteborg! Of course saknat henne sedan Gran Canaria...Får nästan bli ett nyårslöfte att jag skall träffa henne oftare....along with Katri, Mikaela and all that såklart!



Nu tänkte jag  för mig och få lite sömn!
 Sov gott homies!
(Tänk bort lammet)



Never gona give you up - Rick Astley

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi SKA ses i sommar! Så är det bara! Tänkte bara så du vet! :D

2009-01-15 @ 01:17:42
URL: http://pumpalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0