A good sunday...

En bra dag. Längesedan jag hade en såhär kul dag på jobbet. Kanske för att det var så lugnt...Eller så var det den där lunchen med mina magiska arbetskamrater...




 
En av dagens lowpoints har dock varit IFK's förlust. En förlust som sved så mycket att jag var tvungen att göra pannkakor för att bli glad igen. Fast det är farligt att göra pannkakor. Det kräver tillräckligt lite tid för att man skall få för sig att multitaska. Något som jag naturligtvis är utomordentligt bra på.



Efter detta misslyckande lade jag av med två av extrauppgifterna och nöjde mig med att bara prata i telefon samtidigt som jag stekte. Med resultatet att jag brände mig så illa på pekfingret så jag fått ha is på det i tre timmar nu. Och det känns fortfarande som eld varje gång jag råkar nudda någonting med det. Sympati, hitåt.
 Det är väl sant det där som tjejer skadeglatt brukar säga när vi män försöker oss på att göra lite för mycket saker samtidigt...



 Nu skall jag iallafall dra mig till tvsoffan igen. Imorgon kommer bli en bra dag. I can feel it...
 Goonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0