Bär, Lykke Li och Smallville...

Detta tror jag att jag redan skrivit någon gång... Men detta är utan tvekan det bästa året i hela mitt liv. Jag är så lycklig och mår så bra hela tiden så det är helt galet. Jag vet inte om det är min livssyn som förändrats eller om jag helt enkelt är en lyckligare person, men jag vet en sak. Det kan bli ännu bättre...



Idag har jag varit ute och plockat bär igen. För den tredje gången på några få dagar... Onsala har förändrat mig till en farmboy på bara några veckor. Men jag gillar det. Det är omväxling från att bo i stan, och jag tror att jag behöver det...
 Jag hoppas bara att jag blir frisk snart också. Har inte kunnat springa på riktigt länge nu känns det som. Får ta promenader istället. Inget fel med det, men det känns som jag har massor med energi som bara vill komma ut...
 Just det..plockat bär. Jag plockade säkert två liter björnbär och dubbelt så mycket körsbär. Allt på en timme. Tidseffektivt och gott!
 Kanske beger mig ut igen imorgon...Jobbar bara till 1600. Skönt...



Lykke Li var det ja... Hon sjunger helt fenomenalt och hennes låt Little bit ger mig rysningar. Den stämmer ju så bra på hur man kan känna ibland. Hur jag känt ganska ofta på sista tiden... Lyssna på den. Hör texten. Och älska den...



Måste också ägna några rader åt tv-serien Smallville. Utan tvekan min absoluta favoritserie just nu. Älskar karaktärerna och alla olika berättelser och de olika synvinklar som finns på alla problem och händelse. Alla svåra val. All kärlek, i de flesta fall obesvarad. Precis som det brukar vara i riktiga livet...
Lite moodkiller att sluta inlägget med så tråkiga ord... Så istället blir det en bildserie från dagens underbara händelser!



       



Mixade glass, mjölk och marabouchokolad med mina
nyplockade björnbär...Mmmm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0