En bra kväll... Och tillbakablick.

Jag fick äntligen rört på mig lite igen. Det blev inte löpning, utan cykling... Med Kingpin som tränings-dvd. Pinsamt nog har jag aldrig sett den förr. Den rekomenderas varmt.



 När jag var klar med träningen och satte mig i soffan så sprudlade jag av endorfiner. Kanske en kombination av att jag äntligen fått tränat igen och att jag ätit lite mörk chokolad... Eller att jag helt enkelt är glad hela tiden numera.
 Jag hittade ett gammalt inlägg från min lunar som jag tänkte dela med mig av. Det var kul att se hur man tänkte på den tiden...



Henriks tankar kl 1 på natten Söndag, 3 nov 2002 Kl. 01:11

"Jag vet inte vad jag skall göra.... vad vill jag...jag fattar inte varför livet skall vara så komplicerat....:(
Jag förstår mig inte på det.... man kan fundera över livet..hur det fungerar...vad som är meningen med det...men alltid kommer man fram till att det inte finns något svar...
Eller så kommer man tänka på värsta klychan som ”livet är vad man gör det till” eller ”meningen med livet är att älska någon och bli älskad tillbaka”
Det är verkligen inte så enkelt....jag hoppas alla förstår det

Det finns en miljon saker man skulle kunna skriva om här....minst...
"



Vissa saker känns verkligen som något jag kunde skriva idag. För det är precis sådant jag tänker på än.. Sju år senare. Idag är jag dock lite mer positiv...

 Tänkte få med en underbar låt längst ner här också som ni kan lyssna på om ni blir nere någon dag. En av de bästa verionerna av "Over the rainbow" jag vet....





Sov gott alla. Särskillt du.

Kommentarer
Postat av: Bezzo

Underbar låt :D

2009-08-03 @ 18:13:33
URL: http://toksmula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0