Nu du...

Påväg hem från stan idag bestämmde jag mig... När jag kommer hem så skall mitt halsont få sig en joggingtur det sent glömmer!
 Men vi tar det från början...
 I över en månad har jag haft ont i halsen. Mer vissa dagar och mindre andra. Ibland kombinerat med feber, ibland med hosta. Alltid irriterande... Jag har ju inte kunnat springa någonting på två veckor nu och börjar bli galen...så idag jävlar!(ursäkta kraftuttrycket)



Tills nu har dagen iallafall varit ganska okomplicerad. Började med att jag steg upp halv sju(!) för att ta med mitt halsont till vårdcentralen och få det undersökt. Dessvärre glömde jag plånboken och fick vända när jag kommit halvvägs. Tack vare detta hann jag inte in i tid för att få hjälp idag... Men jag skall ju knäcka halsontet nu ändå, som sagt var...
 Efter det åkte jag hem och kollade Smallvillereprisen. Sedan bar det av igen. Denna gång till Göteborg för att hänga med Isabelle lite och kolla runt i affärer. Dock hade jag ganska lite motivation att spendera pengar just idag så jag försökte mest agera smakråd...
 Höjdpunkten på dagen var iallafall sushin till lunch... Tror jag börjar bli beroende....



Nu skall jag bege mig ut... Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0