Ja så är det...

Jag hade rätt!



En trevlig dag också idag. Och för oroliga läsare kan jag direkt berätta att mitt bränskadade finger idag mår mycket bättre, trots att jag fortfarande saknar känsel...
 Jag har haft en produktiv dag idag...Det började med att jag gick upp och åt upp det sista av vattenmelonen som var kvar. Någon måste ju göra det, och då endast jag bor här så fick det helt enkelt bli min uppgift.
Sedan Städade jag hela(!), ja hela huset! Förutom vardagsrummet.....
 Sedan har jag fixat bläckpatron till skrivaren inför utskriften av kräftskivehäften. Och jag gav inte upp där. Jag fixade nästan min hemförsäkring också!
 A good day....



 Kvällen har jag tillbringat med min trevliga nästangranne  och arbetskamrat Linn, framför en halvtaskig zombiefilm med dåligt slut. Men kvällen var ju helt klart great ändå....



Nu skall jag titta på Seinfeld och CSI...
 Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja.. trots zombiefilm och dåligt slut så klagar jag inte på sällskapet!

2009-07-27 @ 23:37:37
Postat av: MIKEBIKE

kräftskiva!!!

2009-07-28 @ 01:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0